Reklamacje i zwroty

WYMIANA/ZWROT

Na wymianę lub zwrot towaru masz aż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Krok po kroku - jak wymienić lub zwrócić produkt?

  1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Do przesyłki dołączyliśmy "Formularz wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie. Jeżeli nie posiadasz formularza to pobierz go z naszej strony (pobierz, format PDF).
  3. Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia zwrotu produktu.
  4. Zwroty są bezpłatne - pokrywamy koszty dostarczenia.
  5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni).

 

REKLAMACJE

 

Krok po kroku - jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz formularz reklamacyjny i wypełnij go dokładnie (pobierz, format PDF). Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
  2. Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia reklamowanego produktu.
  3. Pokrywamy koszty dostarczenia.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

 

Pamiętaj:

Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.